جاذبه های فرانکفورت آلمان

مرکز زبان آلمانی گات

اکثرا فرانکفورت را فقط از روی فرودگاهش می شناسند. این شهر دیدنی را فراموش نکنید. فرانکفورت یکی از شهر های گردشگری آلمان است که جاذبه های دیدنی هم دارد. علاوه بر فرودگاه بزرگش که شلوغ‌ ترین فرودگاه در آلمان، سومین در اروپا و دوازدهمین در جهان است، شهر بسیار زیبایی است. همچنین فرانکفورت بزرگترین شهر ایالت «هسن» در مرکز آلمان است که روی رودخانه «ماین» قرار دارد که به همین خاطر به آن فرانکفورت روی ماین می گویند. 

علاوه بر آن این شهر شباهت زیادی به شهرهای ایالت متحده آمریکا دارد، از همین رو بسیاری آن را با القاب «منهتن» یا «شیکاگو روی ماین» هم صدا می‌زنند. در شهر فرانکفورت می توانید هنر و فرهنگ آلمانی ها را حس کنید و گالری های ارزشمندی هم در این شهر قرار گرفته اند. 


از نظر اقتصادی هم می توان گفت در رتبه ی بالایی قرار دارد؛ به طوری که به آن شهر بانک ها هم می گویند. اگر اهل صنعت و تجارت هستید حتما به این شهر سفر کنید. اگر می خواهید با این شهر زیبا بیشتر آشنا شوید.

تا پایان متن از مقاله مرکز زبان گات همراه ما باشید. 

 

 

جاذبه های فرانکفورت آلمان

 


رمربرگ از جاذبه های فرانکفورت آلمان

به دور از سازه‌های بلند و مرتفع، در قلب شهر قدیمی فرانکفورت یا آلتشاد (Altstadt)، میدان رومربرگ با شکل مربعی نامنظم و فواره عدالت (Gerechtigkeitsbrunnen) قرار دارد.
در قسمت های گوناگون رمبرگ خیابان‌های سنگ‌فرش شده، ساختمان‌های چوبی و جزییات تاریخی مخلتفی را مشاهده خواهید کرد.

اما همه ی آن ها بازسازی شده اند چرا که در جنگ جهانی اول و دوم بخش های قدیمی فرانکفورت تخریب شدند. می توان گفت این میدان یکی از میدان های عمومی و گردشگری فرانکفورت آلمان است کت در گذشته مکانی برای اولین نمایشگاه‌های تجاری فرانکفورت در قرن سیزدهم بود. امروز هنوز هم میزبان بازار تاریخی کریسمس است.


از نکات جالب توجه در این محل وجود مغازه‌های روباز، Römer و ۱۱ ساختمان کنار هم که تالار قدیمی شهر قرون وسطایی (Altes Rathaus) را تشکیل داده‌اند، است.
سالن شهر جدید (Neues Rathaus) ساخته شده در سال ۱۹۰۸، کلیسای گوتیک قرن چهاردهمی سنت لئونارد؛ و کلیسای سنت نیکلاس و ناقوس معروف آن از جاذبه‌های دیگر در محدوده رومربرگ هستند.

 

جاذبه های فرانکفورت آلمان

 

موزه اشتدل از جاذبه های فرانکفورت آلمان

موزه اشتدل (Städel) یا موسسه هنری اشتیدل و گالری شهرداری است که از مهم ترین موزه های فرانکفورت به حساب می آید. نقاشی های قرن چهاردهم که آثاری از اساتید هنری مثل رامبراد، ورمیر، کویا، مونه، دگاس، بکمن و پیکاسو هستند را می توانید در این موزه تماشا کنید. آثار مدرن‌ تر هم شامل آثار بیکن و بازلیتز در موزه اشتیدل وجود دارند.

 

جاذبه های فرانکفورت آلمان

 

کلاین مارکت هال جاذبه های فرانکفورت آلمان

یکی از مکان های لذت بخش با خوراکی های خوشمزه در فرانکفورت، کلاین مارکت هال می باشد. دکه های این بازار خوراکی هایی دارد که شاید مورد علاقه ی عموم باشند. مثل سوسیس دودی، پنیر، پاستای ایتالیایی تازه، چای، کیک و شکلات.

 

خانه گوته از جاذبه های فرانکفورت آلمان

می توان گفت بخش جذاب فرانکفورت برای افرادی که به ادبیات علاقه مند هستند خانه ی شاعر معروف آلمانی «یوهان ولفگانگ فن گوته» می باشد. همه گوته را به عنوان شاعر می شناسند اما برای افراد آلمانی او پسر فرانکفورت است که وس از مرگش همه می توانند از خانه ی او بازدید کنند. به هر کجای این خانه که بنگرید، اثری از گوته و کارهایش می‌بینید.

در کنار خانه گوته موزه گوته با گالری ۱۴ اتاقه‌ای قرار گرفته که در آن می‌توانید شاهکارهایی از دوران رمانتیک و باروک را مشاهده کنید.


برج گوته هم یکی دیگر از جاذبه های گردشگری فرانکفورت است که ۴۳ متر ارتفاد دارد و از چوب ساخته شده و فضای شهر را بسیار زیبا کرده است. همچنین مرکز خرید پنج ستاره برج دارای بوتیک‌های شیک، گالری‌های هنری و کافه‌های دنج است.  

 

جاذبه های فرانکفورت آلمان


برج اصلی فرانکفورت از جاذبه های فرانکفورت آلمان

اینجا برجی به ارتفاع ۲۰۰ متر است که در بالای آن می‌توانید نمای خارق‌العاده شهر را از زیر پاهایتان تماشا کنید.


ارسال دیدگاه :


شعبات گات در سراسر ایران

پشتیبانی در واتساپ