بهترین روش آموزش زبان آلمانی 0 تا 100 رایگان

مرکز زبان آلمانی گات

زبان آلمانی را می‌توان زبان مفاخر به حساب آورد زیرا افرادی چون گوته، نیچه، شوبرت و موتزارت و... به این زبان فکر کرده و سخن می‌گفتند؛ در نتیجه دانستن چگونگی 0 تا 100 آموزش زبان آلمانی برای افرادی که می‌خواهند به این زبان مسلط شوند مسئله‌ی مهمی خواهد بود.

 

چیزهایی که باید پیش از یادگیری زبان آلمانی بدانید

 

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی از صفر تا 100


بیش‌تر زبان‌آموزان آلمانی با داشتن یک هدف در ذهنشان تصمیم به یادگیری این زبان گرفته‌اند، ولی می‌توان گفت در این بین، همه‌ی افراد دید واضحی نسبت به راهی که می‌خواهند بروند ندارند، منظور از دید واضح این نیست که زبان‌آموز برای کسب یک تصور واقعی پیش از یادگیری زبان آلمانی، مطالعه‌ای جامع و طولانی در خصوص آن داشته باشد، تنها دانستن چند نکته‌ی کوتاه و صرف کردن چند دقیقه زمان برای فهمیدن چگونی 0 تا 100 آموزش زبان آلمانی کافیست.
 

1.      چرا باید زبان آلمانی را بیاموزیم؟
 

اگر بخواهیم میزان گویشورهای قاره اروپا را فقط از نظر زبان مادریشان مقایسه کنیم، میزان گویشورهایی که زبان مادریشان آلمانی است؛ بیش‌ترین تعداد را پس از گویشورهای انگلیسی داشته و در جایگاه دوم قرار دارند. از طرفی کشور آلمان یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی است، شما با یادگیری این زبان می‌توانید برای تحصیل در این کشور آماده بشوید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین آموزشگاه زبان آلمانی برای کودکان


 

2.      یادگیری زبان آلمانی چه قدر طول می‌کشد؟
 

آیا زبان آلمانی را می‌توان در عرض سه ماه تمام و کمال یاد گرفت؟ پاسخ اساسی این سوال -خیر- است، برای یادگیری زبان آلمانی و گذراندن 0 تا 100 آموزش زبان آلمانی نیاز به صبوری شما می‌باشد، ممکن است در دنیای مجازی به صفحه‌ای بربخورید که ادعا کند آموزش زبان آلمانی به صورت رایگان را برای یادگیری فقط در عرض 3 ماه و یا 6 ماه در اختیار شما قرار می‌دهد و این ادعا کذب محض است.

 

برای یادگیری یک زبان به عنوان زبان خارجی شما نیازمند به یک روتین حداقل ده دقیقه‌ای در روز هستید تا به سطح مطلوبی برسید، البته که منابع زیاد و فوق العاده‌ای  در خصوص آموزش رایگان زبان آلمانی می‌توان پیدا کرد و استفاده ازآن‌ها تاثیر بسزایی می‌تواند بر دانش زبانیتان داشته باشد اما هیچ‌کدام از آن‌ها نمی‌توانند موجب تسریع در روند یادگیری زبان آموز بشوند، آموزشگاه زبان آلمانی گات با بیش از ده سال تجربه و اساتید برگزیده می‌تواند زمان یادگیری شما را از سطوح پایه تا پیشرفته تا حد ممکن و به میزان طبیعی و معقول تسریع ببخشد.
 

3.      در سطوح A1 تا C1 چه چیزی تدریس می‌شود؟

 

این سطوح که در ایران به سطوح زبان سفارتی نیز معروف هستند، در واقع CEFR و یا همان چهارچوب اروپایی مشترک یادگیری زبان می‌باشند. بر اساس این دسته بندی زبان آموزان در هر سطح باید توانایی‌های زیر را کسب کنند:
 

1.      سطح A1: در این سطح مقدماتی زبان‌آموز اطلاعات نسبی‌ای نسبت به دستور زبان پایه و واژگان ساده زبان آلمانی پیدا می‌کند.

2.      سطح A2: زبان آموز در سطح A2 اطلاعات عمیقی در رابطه با دستور زبان پایه و ساختار اولیه زبان آلمانی خواهد داشت.

3.      سطح B1: سطح B1 شروع سطح متوسطه‌ی زبان آلمانی است و در این سطح زبان آموز به دانش خوبی در زبان آلمانی دست می‌یابد و می‌تواند در رابطه با مسائل ساده صحبت کند.

4.      سطح B2: در این سطح دانش زبانی زبان‌آموز به سطح مطلوبی می‌رسد و فرد قادر به روان صحبت کردن درباره تمامی مسائل عادی و روزانه خواهد بود.

5.      سطح C1: سطح C1، سطح پیشرفته زبان آلمانی است که در آن فرد به توانایی فوق العاده‌ای برای سخن گفتن و حتی مذاکره کردن دست می‌یابد و دانش او در رابطه با گرامر زبان آلمانی کامل می‌شود.

 

آموزش رایگان زبان آلمانی از پایه
 

آموزش های رایگان زبان آلمانی از پایه


اگر می‌خواهید یادگیری زبان آلمانی را شروع کنید، بهتر است این پروسه را به بهترین نحو ممکن طی کنید، اگر قصد آموزش به وسیله‌ی یک آموزشگاه را دارید، موسسه‌ی آموزش زبان آلمانی گات می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد و اگر می‌خواهید که خودتان این زبان را برای یادگیری شروع کنید، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:
 

1.      در یادگیری الفبا و تلفظات مربوط به آن به خود سخت نگیرید.


از آنجایی که الفبای زبان آلمانی تا حدودی مشابه زبان انگلیسی است، بسیاری از زبان آموزان دچار سردرگمی هنگام یادگیری الفبا و به ویژه تلفظ‌های مربوط به آن می‌شوند؛ به طوری که بسیاری، واژه‌ها را اغلب همانند زبان انگلیسی تلفط می‌کنند، البته این مشکل ممکن است به دلیل این باشد که بعضی از زبان‌آموزان به دلیل تشابه زیاد الفبای انگلیسی و آلمانی از یادگیری الفبای آلمانی سر باز می‌زنند، البته که این مشکل با استمرار زیاد تمرین و تکرار درست می‌شود و تنها نیازمند تلاش شما است.

 

 

2.      خود را تنها سرگرم یادگیری نکات دستوری خاص نکنید.
 

گرامر زبان آلمانی بسیار شیرین و اما سنگین است و گاهی می‌تواند با استثناهای عجیبش شما را غافلگیر کند اما یادگیری تمام این نکات در وهله‌ی اول و در اولین مقطع برای شما واجب نیست.

 

3.      کاربرد کلمات اصلی و پایه را خوب یاد بگیرید.
 

تنها زمانی که شما بتوانید گام اول را درست و محکم بردارید، می‌توانید گام‌های بعدی را با خیالی آسوده طی کنید. یادگیری لغات پایه در زبان آلمانی و دانستن معنای دقیق آن‌ها بسیار مهم است، برای اینکار شما باید در مجاورت متون مناسب سطح خود قرار بگیرید، در این صورت می‌توانید کاربرد دقیق واژگان را یاد بگیرید و رسمی و غیررسمی بودن آن‌ها را بفهمید.

 

4.      به دنبال شباهت‌های دستوری نگردید.
 

در هنگام جست و جو برای منابع آموزش زبان آلمانی به صورت رایگان ممکن است به منابعی دست پیدا کنید که در آن‌ها به شباهت‌های زبانی بسیار توجه می‌شود؛ این شباهت‌ها موجب کمک به یادگیری و آموزش زبان آلمانی نمی‌شود بلکه بیشتر موجب سردرگمی زبان آموزها می‌شود؛ اگر قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید باید سعی کنید که زبان آلمانی را همانطور که هست بپذیرید و با هیچ زبانی مقایسه نکنید، البته که دانستن تفاوت‌ها و شباهت‌های زبانی خود شاخه‌ای جدا برای مطالعه و تحقیق می‌باشد و دانستن آن‌ها می‌تواند برای افرادی که در این زمینه مطالعه می‌کندد مفید واقع شود؛ اما در سطوح مقدماتی و متوسطه تمرکز بر روی این مباحث توصیه نمی‌شود.

 

بیشتر بخوانید: بهترین آموزشگاه زبان آلمانی


 

 سخن پایانی
 

در نهایت می‌توان گفت که یادگیری زبان به صورت خودخوان با منابع آموزش رایگان زبان آلمانی تا جایی می‌تواند مفید باشد که شما نقشه درستی از راه آموزشی خود داشته باشید؛ اما موسسه آموزش زبان آلمانی گات با به روزترین متدهای آموزشی و استفاده از جدیدترین منابع، می‌تواند نقشه روشنی از آموزش زبان را برای شما فراهم کند تا امکانات یادگیری سریع و آسان برایتان فراهم شود و راه آموزشی مطمئن‌تری را برای شما مهیا کند، کلاس‌های آموزش زبان آلمانی گات به صورت حضوری و مجازی برای زبان آموزان ارائه می‌گردد.


ارسال دیدگاه :


شعبات گات در سراسر ایران

پشتیبانی در واتساپ