بهترین شهر آلمان برای پناهندگی

مرکز زبان آلمانی گات

کشور آلمان به دلیل اقتصاد و سطح رفاهی بالایی که دارد؛ انتخابی ایده آل برای پناهندگی به حساب می آید. برلین، دوسلدورف، مونیخ و نورنبرگ از بهترین شهر های آلمان برای پناهندگی هستند. روش های مختلفی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد که یکی از آن ها پناهندگی است. نرخ کم بیکاری و حقوق های بالا در این کشور از جمله مزایای این کشور برای پناهندگان است. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین شهر آلمان برای پناهندگی آشنا کنیم.

 


 

مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

 

سطح رفاهی بالا در آلمان سبب شده آلمان به کشور رویایی برای افراد زیادی تبدیل شود. روش های مختلفی برای مهاجرت و سفر به این کشور وجود دارد. برخی از افراد روش پناهندگی را انتخاب می کنند. این روش سختی های خودش را دارد و فرد در این مسیر سختی های زیادی می کشد. از سال 2015 آمار پناهندگان به این کشور به شدت افزایش یافت و قوانین سخت گیرانه تری برای آن وضع شد. به دلیل افزایش تعداد پناهندگان به این کشور، روند بررسی و قبول شرایط آن ها با سرعت کم تری پیش می رود. شهر های مختلف این کشور، از نظر میزان امکانات و خدماتی که در اختیار مهاجرین قرار می دهند باهم متفاوت اند.
 

مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

 

مقاله پیشهادی: حقوق پناهندگی در آلمان سال 2024

 

 

آیا شهرهای بزرگ آلمان برای پناهندگی مناسب است؟ 
 

مناسب بودن شهر ها برای پناهندگی، به کیفیت آن ها بستگی دارد. سرمایه و تعداد ثروتمندان و... همه و همه نشان دهنده ی پر رونق بودن این شهر ها می باشد. اکثر شهر های بزرگ آلمان هم برای پناهندگی مناسب اند؛ چرا که از لحاظ صنعت، اقتصاد و... پیشرفته تر هستند. برای مثال شهر برلین که پایتخت آلمان می باشد، از نظر اقتصاد کاملا قوی و از نظر رفاه نیز در رتبه ی بالایی قرار دارد. با این حال شهر های بزرگ معایبی مثل شلوغی، هیاهو، آرامش و امنیت کمتر نیز دارند.

 

بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرت

 

شهر برلین برای پناهندگی

 

شهر برلین که پایتخت کشور آلمان است، جایگاه مناسبی هم برای زندگی است. این شهر در جنگ جهانی دوم با خرابی های زیادی روبرو شد و پس از آن به یکی از مدرن ترین شهر ها تبدیل شد. امروزه مهاجرت به این شهر بسیار محبوب است. طبیعت زیبا و دل انگیز آن، همچنین دریاچه ها، رودخانه ها و جنگل ها زیبایی خاصی را به آن هدیه می دهد. در این شهر فرصت های شغلی متعددی برای افراد وجود دارد. قرار گرفتن کارخانه های مختلف در این شهر، مسیر پیدا کردن کار را برای افراد آسان تر می کند. 

 

شهر برلین برای پناهندگی

 

 

مقاله پیشنهادی: همه چیز درباره پناهندگی در آلمان

 

شهر دوسلدروف آلمان برای پناهندگی

 

شهر دوسلدورف از شهر های زیبایی است که مهاجران زیادی را سالانه به خود جذب می کند. از نظر کیفیت زندگی هم این شهر در رتبه های خوبی قرار گرفته است. تعداد این مهاجران نسبت به شهر های دیگر کمی کمتر می باشد. بسیاری معتقد اند که فرهنگ مهاجرت سختی در این شهر وجود دارد و بسیاری از افراد باید حداقل زبان انگلیسی را بلد باشند. هزینه ی زندگی هم در این شهر گران است.

 

 

شهر دوسلدرف آلمان

 

شهر هامبورگ برای پناهندگی

 

هامبورگ از دیگر شهر های بزرگ آلمان است که کیفیت زندگی در آن بسیار بالا می باشد. برای مهاجران فضای خوبی از نظر کار و زندگی برقرار است. هزینه ی خرید آپارتمان می تواند گران باشد اما اگر شرایط لازم را داشته باشید می تواند بسیار هم مناسب باشد. محیط اطراف هامبورگ هم رودخانه های زیبا تشکیل داده اند که جشم انداز بی نظیری را برای شهر به ارمغان آورده اند اگر قصد مهاجرت به هامبورگ را دارید باید در ابتدا زبان آلمانی را در بهترین آموزشگاه زبان گات آموزش ببینید. هامبورگ جزو یکی از بهترین شهر های آلمان برای پناهندگی است. در این شهر امکانات رفاهی و آموزشی برای پناهندگان وجود دارد. 

 

 

شهر هامبورگ آلمان

 

مقاله پیشنهادی: روش های مهاجرت به آلمان

 

شهر مونیخ برای پناهندگی

 

از دیگر شهر های مهار پذیر آلمان می توان به مونیخ اشاره کرد. این شهر در رتبه ی بالایی از نظر کیفیت زندگی و زیر ساخت قرار دارد. شهر مونیخ معماری بی نظیری دارد و از لحاظ فرهنگ بسیار غنی می باشد. اما از لحاظ هزینه های زندگی جز گران ترین شهر ها است.

 

شهر مونیخ آلمان برای پناهندگی

 

شهر نورنبرگ برای پناهنگی

 

برای مهاجرانی که قصد زندگی در آلمان را دارند و هزینه های کمتری را برای خرید ملک در نظر گرفته اند، شهر نوربرگ بسیار مناسب است. این شهر در باواریا واقع شده است و تاریخ غنی دارد نوشیدنی ها و غذاهای لذیذ آلمانی هم در این شهر بسیار مورد توجه است. شهر نوربرگ هم مثل سایر شهر های آلمان بسیار مهاجر پذیر است و سالانه مردم زیادی با فرهنگ های متفاوت پناهنده می شوند. از همین رو زبان انگلیسی هم در این شهر رواج دارد. همچنین هزینه زندگی در نورنبرگ کمتر از دیگر شهرهای آلمان می باشد.

 

مقاله پیشنهادی: حقایق جالب کشور آلمان

 

 

سخن پایانی

 

پناهندگی به کشور آلمان یکی از روش های مهاجرت به این کشور به حساب می آید. برای اینکه فرد به صورت پناهنده در این کشور شناخته شود باید شرایط لازم را داشته باشد. شهر های مختلف این کشور از نظر میزان امکاناتی که در اختیار پناهندگان قرار می دهند متفاوت هستند. بالا بودن هزینه های زندگی و اجاره خانه در یک شهر ممکن است؛ شرایط را برای زندگی پناهندگان در آن شهر دشوار کند.

دانستن زبان آلمانی به پناهندگان کمک می کند تا بتوانند در این کشور راحت تر شغل پیدا کنند. شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی موسسه گات به صورت آنلاین راهی موثر برای آموختن زبان آلمانی است.

 

سوالات متداول

 

1. بهترین شهر آلمان برای پناهندگی کدام است؟
 

شهر های برلین، مونیخ، دوسلدروف و هامبورگ از جمله بهترین شهر های آلمان برای پناهندگی به حساب می آیند.

 

2. حقوق ماهانه پناهندگان در آلمان چقدر است؟
 

حقوق ماهانه پناهندگان در آلمان بسته به سن، تعداد فرزندان و وضعیت تاهل آن ها متفاوت است.

 

 


نظرات کاربران

  1. image آتیه مردانی

    شهر دوسلدرف برای پناهندگی مناسب نیست و خیلی شهر گرونی هست و اجاره و خرید خانه در این محدوده بسیار سنگین است اما خیلی زیبا و دیدنی هست

  1. image امین پاکزاد

    واقعا زندگی توو آلمان خیلی پر خرجه حالا توو هر شهری که می خواد باشه هزینه اجاره خونه و خورد و خوراک زیاد میشه مخصوصا اگه دانشجو هم باشی که دیگه بدتر

  1. image پوران

    وای مهاجرت به دوسلدرف آلمان یکی از بهترین اتفاقایی هست که می تونه برای هر فردی بیافته به نظرم! هرچی از قشنگی و خوبی این شهر بگم کمه! گرچه اولی که مهاجرت کردم و پناهنده شدم سختی های خودش رو داشته اما الان خیلیییی راحتم

  1. image شادی بایرام زاده

    سلام لطفا در رابطه با شرایط کار در آلمان برای ایرانیان مقاله بگذارید

  1. image پشتیبانی گات

    سلام و درود دوست عزیز مفاله در رابطه با شرایط کار در آلمان برای ایرانیان https://germangaat.com/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86

  1. image علی عبدالوهابی

    عالی بود ممنون

ارسال دیدگاه :


شعبات گات در سراسر ایران

پشتیبانی در واتساپ